sys-logo Slika

AD ASTRA PER SCIENTIAM

DOGAĐAJI NAŠE ŠKOLE

ŠKOLSKI KALEIDOSKOP: DAN ŠKOLE - INTONIRANJE HIMNE

ŠKOLSKI KALEIDOSKOP: DAN ŠKOLE - GOVOR DIREKTORA

ŠKOLSKI KALEIDOSKOP: DAN ŠKOLE - DODJELA ZAHVALNICA

ŠKOLSKI KALEIDOSKOP:DAN ŠKOLE - AKO / IF

ŠKOLSKI KALEIDOSKOP: DAN ŠKOLE - KLAVIRSKI INTERMEZZO

ŠKOLSKI KALEIDOSKOP: DAN ŠKOLE - IGROKAZ

PUTOVANJE KROZ ČUDESNI SVIJET BIOLOGIJE

Profesorica Duda Kozica predstavlja časove biologije u našoj gimnaziji

Slika

U ovoj gimnazijskoj učionici, pod reflektorima fluorescentnih svjetala, leži duboka simbolika ljudske egzistencije. Profesorica Dudu Kozica, poput modernog psihoterapeuta, nije samo nositeljica znanja, već i vodič kroz labirinte psihe učenika.

Svaka lekcija pretvara se u psihološku sesiju, gdje se mitohondriji i kromosomi pretvaraju u simbole unutarnjih konflikata i skrivenih želja. Kroz interakciju s učenicima, profesorica postaje poput terapeutske figure, otvarajući prozore njihovih duša prema dubinama prirode i samospoznaje.

Učionica postaje svojevrsni terapeutski ured, gdje se ne istražuju samo vanjski svijet bioloških fenomena, već i unutarnji svijet emocija i misli. Svaki čas postaje prilika za introspekciju i otkrivanje skrivenih dijelova sebe.

Snimljeni video postaje poput terapijske sesije na filmu, gdje se svjedoči transformaciji uma i srca. Kao što terapeut sluša i suosjeća s pacijentom, tako i ova video-snimka svjedoči suosjećanju i povezanosti između učitelja i učenika, dok se znanje prenosi kao terapeutski dar koji oslobađa i prosvjetljuje.

U ovom kontekstu, biologija postaje više od akademske discipline, već putovanje kroz dubine ljudske psihe i duše. Profesorica Kozica postaje ne samo učiteljica, već i iscjeliteljica, oslobađajući svoje učenike od okova neznanja i vodeći ih prema spoznaji i samoostvarenju.

SPOJ NAUKE I BUDUĆNOSTI

Inovativna nastava za digitalno doba

Slika

Naša gimnazija je prepoznatljiva po tome što pruža kvalitetno znanje iz svih oblasti, uključujući informatiku. U doba kada informatičke tehnologije rapidno evoluiraju, današnjim generacijama je informatika prijeko potrebna. Era informatike donosi promjene u cijelom društvu, mijenjajući načine na koje djelujemo, komuniciramo, učimo i istražujemo. Zbog ovih transformacija, profesorica Brankica se trudi da na najbolji način prenese svoje znanje učenicima, kako bi ga mogli primjenjivati u budućnosti koja nas čeka.

Zamislite jednu učionicu, svijetlu i prostranu, opremljenu najsavremenijom tehnologijom koja podsjeća na komandni centar svemirske stanice. Svaki učenik sjedi za svojim računarom, oči uprte u monitore koji pulsiraju podacima. Čas informatike ovdje nije samo lekcija; to je avantura kroz digitalni svijet.

Profesorica Brankica, poput vodiča kroz labirint kompleksnih sistema, započinje čas teorijskim uvodom. Koristeći interaktivne prezentacije, ona objašnjava osnovne koncepte koji čine srž današnje tehnologije. Njeni učenici, opremljeni ne samo računarima već i radoznalošću i željom za znanjem, pažljivo prate svaki njen pokret i riječ. Uvodni dio časa može uključivati povijesni pregled razvoja informatičkih tehnologija, od ranih mehaničkih računskih strojeva do kvantnih računala koja tek počinju da oblikuju našu stvarnost.

Nakon teorijskog uvoda, prelazi se na praktični dio časa. Učenici, sada već istraživači u svom pravu, dobivaju zadatke koji im omogućuju da direktno primjene naučena znanja. Oni kodiraju, stvaraju algoritme, razvijaju aplikacije i simulacije. Svaki zadatak je osmišljen da ih podstakne na kritičko razmišljanje, inovaciju i kreativno rješavanje problema. Profesorica Brankica nadgleda njihov rad, pružajući podršku i savjete, kao mentor koji usmjerava svoje učenike prema svijetloj budućnosti.

Učionica se pretvara u živi organizam, gdje svaki učenik doprinosi zajedničkom cilju. Razmjenjuju ideje, diskutuju o problemima i zajedno traže rješenja. Informatika ovdje nije izoliran predmet, već integrirani dio njihovog obrazovanja koji povezuje matematiku, nauku, umjetnost i društvene znanosti u jednu koherentnu cjelinu.

Posebno mjesto zauzimaju projekti koji uključuju stvarne probleme i rješenja koja se mogu primijeniti u svakodnevnom životu. Učenici razvijaju softvere koji mogu analizirati podatke, predviđati trendove ili čak pomoći u rješavanju ekoloških problema. Kroz ove projekte, oni ne samo da usvajaju tehničke vještine, već i razvijaju svijest o tome kako tehnologija može biti alat za dobrobit čovječanstva.

Naša škola nije samo mjesto gdje se prenosi znanje, već i laboratorija budućnosti. Ovdje se rađaju ideje koje će sutra oblikovati svijet. Kroz trud profesorice Brankice i entuzijazam njenih učenika, informatika postaje most između sadašnjosti i budućnosti, između onoga što jeste i onoga što može biti.

Svaki čas informatike u gimnaziji 'Mustafa Novalić' je korak prema toj budućnosti. Učenici izlaze iz učionice ne samo s novim znanjima, već i s osjećajem da su dio nečeg većeg, da su kreatori novog digitalnog svijeta. U ovoj eri informacija, oni su pioniri koji će nositi baklju znanja i inovacija u decenijama koje dolaze.


Direktor Mirsad Djedović, prof. historije i geografije

Slika
Obrazovanje nam nudi ne samo znanje iz različitih oblasti i nauka, nego i priliku da steknemo iskustvo u onome što nas interesuje i da se na taj način izgradimo kao ličnosti. Osim toga, obrazovanjem stičemo potrebne vještine kako bi mogli da obavljamo različite poslove, da istražujemo i činimo svijet boljim mjestom za život.
0 0
© 2025 gimnms.skolatk.edu.ba. Napravljeno sa mojWeb 2.10.5 | LEFTOR